I really feel bad for not doing anything at the first day of OTP Week, so here’s something from me. Excuse my shitty fast doodle m(_ _)m
cbaequeen-blogがこの投稿を「スキ!」と言っています
majixseekerがこの投稿を「スキ!」と言っています
nikirichanがscvm0411からリブログしました
scvm0411の投稿です
I really feel bad for not doing anything at the first day of OTP Week, so here’s something from me. Excuse my shitty fast doodle m(_ _)m