I finally finished it! Since Chii wanted AkaKuro, so here it is!
Also, super late happy birthday to you omfg I’m such a bad tomodachi QvQ sobbu;;I know I’m sorry I won’t attempt to do like this again. I’m sticking to my dorky piyos. QvQ;;
or I need to practice some more; just give me time
scvm0411がnahcirikinからリブログしました
nikirichanがceallachs-mからリブログして、コメントを追加しました:
You’re very much welcome, Chii bby♡♡♡ You don’t have to but okay I’ll accept it anyway dskljfgdsliuf; Don’t forget the...
kuraihisaがこの投稿を「スキ!」と言っています
ceallachs-mがnahcirikinからリブログして、コメントを追加しました:
OMG NIKIRI, I JUST SAW THIS. I’M SORRY I HADN’T REPLIED SOONER. *HUGS, KISSES* THANK YOU, BBY. I’M STILL DOING YOUR...
ceallachs-mがこの投稿を「スキ!」と言っています
absolute-order-blogがこの投稿を「スキ!」と言っています
nahcirikinの投稿です


